Re: Rip: CD-RW - jak odczytac plyte ? (dalej nie czyta)

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 15:10:02 MET DST

In article <37d7ab72.23640713_at_news.telbank.pl>, b_b_g_at_friko2.onet.pl
says...

> jednym warunkiem... (oj! mam pewne podejrzenia, co do Twoich poczynan)
huh ? :)

> I tu mam pytanie do Ciebie: jak zainstalowales to, co sciagnales?
> Uruchomiles chociaz to to? Bo to jest ten warunek, o ktorym napisalem
> wyzej. (Tylko sie nie obraz. To jest tylko i wylacznie pytanie, bo
> rozni tu zagladaja.)
> BBG

spoko, nie obrazam sie tak latwo :) w sumie moglem napisac od razu w
poprzednim liscie, ze *uruchomilem* to badziewie :) sam wiem, ze "rozni"
sie trafiaja :))

tak, to byl taki sobie maly 300k exec, ktory prawie nic nie mowil,
zainstalowal co trzeba i kazal rebootowac. co oczywiscie *tez* uczynilem
:))) zeby nie bylo watpliwosci. no i wlasnie dlatego pytam, jak to
namierzyc w systemie, bo wlasciwie nie widac, ze cos przybylo...

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===
== www.57th.w.pl ====== Vanity is what others have." ===