Pomocy !

Autor: Andrzej Burkowski (burak_at_polpc27.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:00:58 MET DST

Heja !

Od razu zaznaczam ze sie na tym nie znam wiec to co napisze moze
byc niezrozumiale :)
Wiec sprawa wyglada tak. Mam w pracy modem i Windows 3.11. Mam tez
program powcztowy Pegasus Mail for Windows 2.2. I teraz sprawa
wyglada tak ze nie wiem jak sie podlaczyc do telekomunikacji by
wysylac poczte. Dialup (Ikonka terminal) dziala tak jak trzeba
podlaczam sie do tpsa (login ppp, haslo ppp). I tu sie zaczynaja
schody. Bo jak uruchamiam Winpmaila wywala mi komunikat ze
tcpman.exe no found. No to go uruchamiam, a ale nie wiem jak go
prawidlowo skonfigurowac pod modem. Wgole nie wiem czy uruchamiac
razem z nim tego dialupa czy nie. Moze ktos mi w prosty sposob
objasni co i jak (najlepiej w punktach ) a ja reszte juz sam obczaje.
Mnie sie zdaje ze zle skonfigurowalem tego tcpmana ale moze byc jeszcze
cos nie tak (kolejnosc?). W opcjach tcpmana zaznaczam ppp i w ip
wpisuje bootp, wklepuje ip dnsa i czemus nie ddziala (mogem nic nie
reaguje). Z gory jestem wdzieczy za ewentualna pomoc.
O odpowiedzi prosze na newsy.

Andrzej