Re: Pomocy !

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:09:49 MET DST

Andrzej Burkowski wrote:

> Wiec sprawa wyglada tak. Mam w pracy modem i Windows 3.11. Mam tez
> program powcztowy Pegasus Mail for Windows 2.2. I teraz sprawa
> wyglada tak ze nie wiem jak sie podlaczyc do telekomunikacji by
> wysylac poczte. Dialup (Ikonka terminal) dziala tak jak trzeba
> podlaczam sie do tpsa (login ppp, haslo ppp). I tu sie zaczynaja
> schody. Bo jak uruchamiam Winpmaila wywala mi komunikat ze
> tcpman.exe no found. No to go uruchamiam, a ale nie wiem jak go
> prawidlowo skonfigurowac pod modem. Wgole nie wiem czy uruchamiac
> razem z nim tego dialupa czy nie.
Nie, nie uruchamiaj terminala w ogole. Terminal jest tylko do polaczen
terminalowych ;-), a nie SLIP lub PPP.

> Mnie sie zdaje ze zle skonfigurowalem tego tcpmana ale moze byc jeszcze
> cos nie tak (kolejnosc?). W opcjach tcpmana zaznaczam ppp i w ip
> wpisuje bootp, wklepuje ip dnsa i czemus nie ddziala (mogem nic nie
> reaguje). Z gory jestem wdzieczy za ewentualna pomoc.
> O odpowiedzi prosze na newsy.
Nie bardzo jasno piszesz, wiec niedokladnie wiem, z czym masz problem,
ale czy uruchamiasz w ogole w TCPmanie skrypt dzwoniacy i logujacy do
TPSA?
ZTCP to w oryginalnym skrypcie logujacym trzeba zreszta cos poprawic
(chyba usunac jedna linijke), zeby chodzil z dialupem TPSA.
Przeczytaj tez http://www.wsp.krakow.pl/papers/ptinet10.html, moze to ci
cos pomoze. W razie czego podeslij mi skrypt, sprobuje go poprawic.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa