Re: Odp: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 23:11:36 MET DST

On Tue, 7 Sep 1999 20:28:54 +0200, "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote:

>Ale nie podnieśli, (nie)stety, i tym sposobem zamiast argumentu siły
>pozostaje, o zgrozo ! siła argumentów ...
:-)
Szkoda tylko ze i tak stosuja monopolistyczne praktyki. Wciaz
pozostaje monopol na polaczenia miedzymiastowe i miedzynarodowe.
Oraz nienajlepsza jakosc uslug.

>_NIE_.
No dobra moze niepotrzebnie genaralizowalem, ale niektorzy i tak nie
sa biedni. (i wcale nie jestem jakims antyklerykalem!)

>No cóż, 45 lat pracy "Przewodniej Siły" dało efekty, których nie da się
>przezwyciężyć "nawet" po 7 latach istnienia TPSA.
>Jeszcze parę pięciolatek PRL-u i Mozambik byłby dla nas niedościgłym wzorem
>!
Jesli TPSA ma tylko 7 lat to co bylo wczesniej?
Czyzby TP bez S.A. ?

Pozdrawiam
GLide