Problem z zaschnietym nabojem

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 08:31:11 MET DST

Kupielem sobie gdzies w tamtym roku drukarke Lexmark 3200. Jestem z niej
zadowolony ale mam maly problem. W pewnym momencie coraz gozej zaczal
byc drukowany kolor magenta. Drukowal co druga linie, co trzecia.
Najpierw myslalem (zreszta slusznie) ze to zaschniete dysze. Ale zabawa
z wilgotna szmatka (patrz instrukcja) nic nie pomogla. Po pewnym czasie
wogole przestal byc drukowany ten kolor. Pomyslalem ze moze skonczyl sie
po prostu atrament. Dalem sobie spokoj na ponad dwa miesiace (czesciej
drukuje czarnym). No i teraz clu programu. Kupilem sobie atrament do
napelniania nabojow (InkJet). Problem w tym, ze po napelnieniu nadal nie
ma magenty. Pytanie wiec jest takie: czy ktos zna niezawodny sposob na
odetkanie dysz????? Problem moze byc w tym, ze minelo juz troche czasu.
Ratujcie!!!! Nowy naboj to wydatek ponad 160zl.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl