Re: Okulary z filtrem

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 08:42:02 MET DST

MK wrote:

> Czy ktos z grupowiczow wie cos o okularach z filtrem do pracy przy
> komputerze, chodzi mi o okulary spelniajace funkcje zblizone do filtrow na
> monitor. Jaka jest ich skutecznosc, dostepnosc itp.
> pozdrawiam

Mialem takie. Kosztowaly mnie ok 260zl (dwa lata temu). Dostepnosc:
patrz pierwszy lepszy zaklad okulistyczny. Skutecznosc: z obserwacji
dobra. Przeprowadzilismy z kumplem kiedys doswiadczenie (nie wiem na ile
wogole jest ono skuteczne). Kumpel mial taki piszczacy mierniczek pola
magnetycznego (do sprawdzania kabli w scianie). Jak zblizylismy to do
monitora to swiergotal, ze az milo. Jak uzylismy jako filtra okularow,
swiergotanie wyraznie zmalalo.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl