Monitor ViewSonic PT775

Autor: =tpsa= cahir (piotrj_at_uw.lodz.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:24:23 MET DST

Witam,
czy ktos ma moze monitor ViewSonic PT775 i mógłby powiedzieć coś dobrego lub
złego na jego temat?
Mój egzemplarz ma kineskop typu: "SonicTron" - domyslam sie ze jest to cos
na bazie Trinitrona, ale zastanawiam sie czy to jest produkowane przez Sony
czy tez wymysl wlasny firmy ViewSonic lub trzeciej.

Aha, na jaki okres jest na niego gwarancja? Na stronach California Comp.
jest podane ze 3-letnia i firmowa (karta gwarancyjna ViewSonic, ja dostalem
2-letnia sklepowa bez oryg. karty gwarancyjnej - czy powinienem walczyc o ta
firmowa kartke?

Interesuje mnie takze cena - z ciekawosci: chce wiedziec ile przeplacilem ;)

Za wszelkie opinie i informacje z gory dzieki
Pozdrawiam
Piotr Jastrzebski