Re: Różnica między K7 a K6

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 11:17:00 MET DST

On Mon, 6 Sep 1999, Pael wrote:

> Ka=BFdy chwali sw=F3j proc. Jak ma Intela to AMD=3Dshit, a jak AMD to
> Intel=3Dostatni z=B3om.

nie kazdy. Mialem przez 4 lata k6 i mi juz calkowicie zbrzydly

> Ja na szczescie w to nie popad=B3em:)

ja tez :)

> Po prostu wchodze na kilka stron, patrze jaki prosesor jest najtanszy prz=
> najlepszych osiagach i go kupuj=EA. Dlatego teraz mam K6-2 450( 338z=B3)

Celeron 400 (320 PLN) jest o niebo szybszy od tego kszescia.

> A co do K7, to tylko raz na jakiejs stronie widzia=B3em, =BFeby wypad=B3 =
gorzej od
> Pentiuma 3. Na setkach innych stron wszystko na K7 idzie szybciej.

i pewnie tak jest. Pytanie jaka bedzie cena. Czy trzeba bedzie oddzialna
droga plyte itd.

> Wiecie jak to jest, raz ktos zbada=B3 =BFe Linux jest o 40% wolniejszy od
> WindowsNT.

tak samo ktos zbadal (nawet samo AMD ) ze k6-2 so szybsze niz PII

> A poza tym co nas szarych ludzi obchodzi starcie K7 vs. P3 i tak przez
> najbli=BFsze kilka lat(no mo=BFe troche przesadzi=B3em) bedziemy kupowali=
 tanie i
> szybkie Celerki i K6-2,3 bo to si=EA najbardziej OP=A3ACA.
>=20
> Pael
>=20
Tylko sie okarze, ze z nowymi, tanimi, szybkimi celerkami (ktore nie
wiele beda ustepowaly PIII) i PIII
konkurowac moze tylko K7 (jak stanieje) a nie k6-3.

ZLOM