Re: Różnica między K7 a K6

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 16:00:31 MET DST

Każdy chwali swój proc. Jak ma Intela to AMD=shit, a jak AMD to
Intel=ostatni złom.
Ja na szczescie w to nie popadłem:)
Po prostu wchodze na kilka stron, patrze jaki prosesor jest najtanszy przy
najlepszych osiagach i go kupuję. Dlatego teraz mam K6-2 450( 338zł)
A co do K7, to tylko raz na jakiejs stronie widziałem, żeby wypadł gorzej od
Pentiuma 3. Na setkach innych stron wszystko na K7 idzie szybciej.
Wiecie jak to jest, raz ktos zbadał że Linux jest o 40% wolniejszy od
WindowsNT.
A poza tym co nas szarych ludzi obchodzi starcie K7 vs. P3 i tak przez
najbliższe kilka lat(no może troche przesadziłem) bedziemy kupowali tanie i
szybkie Celerki i K6-2,3 bo to się najbardziej OPŁACA.

Pael