Odp: Nuts&Bolts - bład?

Autor: Długi (tu_dlugi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 18:30:17 MET DST

Użytkownik Twardziel <majmariu_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:DBLA3.28361$Qh1.412884_at_news.tpnet.pl...
> Witam grupowiczów!
>
> Zapuszczałem ostatnio na kilku komputerach moduł testu pamięci RAM
programu
> Nuts&Bolts v.2.0.1.
> Na żadnym nie został zakończony bez błędów, względnie wieszał system.
> Czy to błąd testu czy wszystkie pamięci są do d... Wg PC Word-a to
najlepszy
> moduł do testowania pamięci,
> więc jestem trochę otumaniony.
> P.s.
> Wszystkie testowane komputery pracują bez zarzutu.
>
> pozdrawiam
> Twardziel majmariu_at_kki.net.pl

CZe @ll !!!

   Niestety to badziewie (Nuts&Bolts) na moim i qmpla kompie tez wykrywa
jakies nieistniejace bledy pamieci. Kompy dzialaja bez zadnych zgrzytow,
wiec nie ma sie czym przejmowac!!! Podobnie zachowuje sie SiSoft Sandra
pokazujac na niektorych plytach niestworzone wartosci napiec (w biosie jest
wszycho OK). Jak wiadomo kazdy ma swoja korbke - nawet progsy
komputerowe:-))), IMHO takie rzeczy nalezy ignorowac, jesli wszystko jest
wporzo!!!

Pozdro!!!
<Dlugi>