Re: Gdzie zamowic CD-ROM Teac 32x?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 21:35:33 MET DST

>mam nadzieje, ze tak bo sam sobie taki kupie...nie chce jechac caly czas na
>nagrywarce (teac oczywiscie:)

Mam rok TEAC'a x32 IDE i jak narazie po tej katorzniczej pracy (np. pare h
nonstop w StarCrafta brat gral i nic sie mu nie dzialo, a podczas gry
odtwarzana jest muzyka cos a'la mp3) nie widze specjalnej roznicy, no moze
troszeczke szybciej redukuje predkosc podczas korekcji odczytu danych.

Oczywiscie nie zdarzylo mi sie jeszcze go rozkrecic i wyczyscic - mam
nadzieje ze pociagnie i drugi rok :-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl