Re: Uklad wiatrakow na procku, jak najlepiej?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 15:34:32 MET DST

Radoslaw Sokol wrote in message <37d45afc.739433_at_news.bimber.com.pl>...

>Ale wymaga nieco pocudowania tak, żeby te dwa boczne nie dmuchały
>naprzeciwko siebie, tylko wdmuchiwały powietrze pod lekkim kątem
>na spód radiatora.

Jeśli komuś zależy na podkręcaniu, to i cudować zacznie.

>Gdzie ponad?

Ponad radiatorem. Dwa boczne wysysają, a chwilę później powietrze
jest wsysane przez wiatrak środkowy. Obieg zamknięty. ;)

>Czy ty chcesz montować te dwa wiatraki na dłuższym boku radiatora?

O kur... Teraz zgłupiałem. Który to jest "dłuższy bok radiatora"?
[Powiedzmy, że spodem styka się z procesorem, a na górze standardowo
jest wentylator]

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)