Re: Zawieszanie sie windy.

Autor: Andrzej Grzesiek (andgrzes_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 10:53:11 MET DST

Czesc.
Mialem podobne problemy. Tez dolozylem wiatrak na grafike itd, itp. W
pierwszym przypadku okazalo sie, ze trzeba przestawic "Przyspieszenie
sprzetowe" na "brak" w Panelu sterowania/ekran/ustawienia/zaawansowane/
wydajnosc/, a w drugim True color na High i rozdzielczosc z 1600/1200 na
1024/768. Teraz nie wiesza sie czesciej niz zwykle w wingrozie :-(
Zdrowko :-) andgrzes_at_friko5.onet.pl

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message
> Dnia Sun, 05 Sep 1999 22:12:02 GMT, Art&jan
<aginaj_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl>