Odp: Zawieszanie sie windy.

Autor: Marek (mbrej_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 07:58:09 MET DST

Witam.
Miałem podobny problem tyle że u mnie wiązało się to z uruchomieniem
jakiegokolwiek pliku muzycznego (wav, mid itp.) Wskaźnik myszy zatrzymywał
się i to był koniec pracy systemu. Pozostawał jedynie największy guzik na
obudowie :-). Kombinowałem prawie miesiąc i nikt nie potrafił mi wskazać
rozwiązania aż przez przypadek naprawiłem (przy okazji - szczęka opadła mi
do ziemii i jeszcze leży na dywanie). Wystarczyło zmienić kursory myszy na
standardowe (a poprzednio miałem jakieś z MS PLUS). Konflikt karty muzycznej
okazał się konflitem kursorków. Może to głupia porada ale mi pomogła (jeśli
masz MS PLUSa lub jego elementy - sprawdź czy któryś nie jest odpowiedzialny
za zwisy windy).
Jeśli chodzi o stronę techniczną - uzywam P-233 32 RAM Win95-OSR2.
Pozdrawiam
Marek

Użytkownik Art&jan <aginaj_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37D2CB0C.E2202D17_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl...