Re: Zawieszanie sie windy.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 01:03:55 MET DST

Dnia Sun, 05 Sep 1999 22:12:02 GMT, Art&jan <aginaj_at_pionier.ib.pwr.wroc.pl>
napisał/a:

>, wchodzę do meni lub przy podobnych operacjach wskażnik myszki
>przestaje reagować i cały system się zawiesza przy czym nie pojawia się
>niebieski ekran. Co z tym zrobić?

Probowales sprawdzic na innym systemie ?

>nie 100 MHz (32 DIMM) . Ale te wymieniłem na inne .W biosie juz tyle
>razy grzebałem i zmienialem ustawienia że chyba miałem już wszystkie
>możliwe warianty.

Ustaw bios setup defaults.

 Nie wiem gdzie jest problem a już mocno mnie irytuje
>kilkukrotny restart systemu w ciągu sesji. Mam niby porządną płytę Abit
>BH-6, Cel.300A nie podkręcony.

A czy aby sie nie przegrzewa ?

>Ostatno doszedlem do wniosku czy to nie
>Sorry że takie przydługie ale tak wyszlo .Proszę o jakieś spostrzerzenia
>na priv.

Na poczatek wyjalbym wszystkie karty, wyczyscil ich grzebienie a i z plyta
zrobil porzadek - wyczyscil wszystkie styki w slotach pci, agp, pamieci.
Pozniej bym wlozyl karty i zobaczyl, czy kazda wchodzi _do konca_ w
gniazdo.
Pozniej bym probowal przelozyc pamieci do innego banku /cos mi sie zdaje,
ze to moze byc to - ponoc bywaja problemu z pamieciami na BH6, choc sam
tego nie zauwazylem/. Pozniej .. zostawil jedynie grafike i zainstalowal
windoze od nowa i powoli dokladal inne karty.. no chyba, ze to wlasnie jest
wina k. graficznej :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl