Re: Odp: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 10:04:57 MET DST

On Sun, 5 Sep 1999 21:37:14 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Czy zupełnie inne? Moim zdaniem analogia była by zachowana a jednynie
>wartosci by sie zmieniły.
Moglyby roznic sie znacznie, bo niektore czytniki nie czytaja BTC
wcale, a niektore na basfach zwalniaja do 1x speed, wiec jak ktos sie
zasugeruje tymi wynikami a ma inny naped to potem moze miec
niespodzianke, albo nawet pretencje do Ciebie ;)).

>Nie robiłem testu z płytkami 800MB ale wynik był by jeszcze gorszy.
800 MB ?????

>Transfer x32 w przypadku LG dotyczy tylko maksymalnych wartości na obrzeżach
>płyty i to jeszcze płyty tłoczonej a nie nagranej na CD-REC, a na tych tego
>testu nie robiłem bo nie maiłem CD z jednym plikiem zajmujacym cały dysk.
Wiem, przeciez, dlatego te napisy mnie smiesza ...

>:-)
>Pewnie że tak, a zajmie mi to 4x20=80h . ;-)
>Tydzien bede siedział u gosci bo trza ich CD posprawdzać.:-)
>Co sie nie robi dla listy pl.comp.pecet.
Spoko mozesz zrobic, albo porzycz mi te plyty to zrobie test 3 CDkow
jakich uzywam na codzien ...

>Dodatkowo nalezało by sprawdzic czas dostepu na poszczególnych płytach i ich
>ogólną wydajność ale na razie nie mam na to czasu. Sesja poprawkowa. :-(
heh ... skad ja to znam ;(((((((

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/