Re: Pamietacie mojego 333@500? (dlugie)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 22:11:29 MET DST

Sun, 05 Sep 1999 13:19:13 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
piszesz:

>Dziwne. Płyta nie zapiszczała? Jaka to w ogóle była płyta?

Nie kazda plyta ma monitoring temperatury procesora. Gdzies mi sie
zapodzial ten numer, ale to pewnie byl jakis Biostar lub cos jeszcze
tanszego.

Aha, Intel pisze, ze maksymalna temperatura obudowy procesora wynosi
85C :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski