Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 11:42:13 MET DST

Użytkownik Adam <xvampire_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37ceaf94_at_news.vogel.pl...

> Za
> bo
>
> TP S.A. ma modemy 56k z protokołem V90, a że łączysz się z mniejszą
> szybkością to juz inna bajka: kabelek w ścianie, kabelek pod ziemią,
druciki
> w centrali, korekcja będów w modemie, odporność modemu na zakłócenia,
szumy
> itd.
Akurat gówno prawda. Łącze się w dawnym woj.radomskim i tam jest modem
dostepowy 33.6 pytałem na infolinii i widzę jak kumple się łączą. Sami
mówili że do końca roku wymienią. Jak nie wiesz dokładnie to nie pisz bzdur.