Re: Odp: Jaka nagrywarka CD

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 03:17:15 MET DST

>Już wróciła. Trup :(

Zrob tak jak ja zrobilem - jak oddawalem powtornie mojego sp. Ricoha 6200A
dolaczylem extra cala jego ostatnia "tworczosc", jakies 10 plyt z roznymi
dziwnymi "objawami" ubocznymi :-)

To poskutkowalo. Dostalem w zamian nowa i szybsza (Ricoh 7040A - zobaczymy
ile pozyje ;-)

A wlasnie mam pytanie - w moim przypadku:

- padl pierwszy Ricoh 6200A - dostalem nowy taki sam
- padl drugi Ricoh 6200A - dostalem nowy 7040A

Czy jesli ten teraz padnie to moge sie z cala premedytacja ubiegac o zwrot
pieniedzy (oczywiscie w tej kwocie jakiej mnie kosztowala pierwsza
nagrywarka tj. 1750zl) tytulem awaryjnosci i nieusatysfakcjonowania z
eksploatacji konkretego modelu / firmy ?

Mowiac krotko jak padnie i ta nagrywarka, to chcialbym zakupic za w/w kwote
Teac'a 6x24 + kontroler.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl