Re: Odp: Odp: Jaka nagrywarka CD(długie)

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 12:35:14 MET DST

On Sat, 4 Sep 1999 07:25:22 +0200, "Adam" <xvampire_at_polbox.com> wrote:

>To coś nowego. Sony i Philips robią kiepskie nap?dy? Tego nie wiedzia?em.
>Oko?o 80% nap?dów u?ywanych w urządzeniach cd pochodzi w?aśnie od tych dwóch
>producentów. Philips 9 pro i 12.4 uwa?ane są za najlepsze nap?dy na świecie
>i stosowane w czym si? da, jeśli komuś zale?y na trwa?ości i jakości.
>Podobna sytuacja jest z Sony.
Tak, ale nie porownuj napedow ze sprzetu po xxxxx zl, z tym co Philips
i sony wpycha do nagrywarek i taniego sprzetu audio.
Nie widzialem jeszcze nagrywarki philips ktora by nie padla w okresie
2 lat od kupienia (na szczescie wiekszosc pada 3 razy w czasie
gwarancji i mozna ja wymienic na inna). A jak pokazesz mi miniwieze
sony, w ktorej po 2 latach dziala CDplayer to uwierze ze sony robi
dobre napedy CD, oczywiscie ma byc to wierza w ktorej byl uzywany ten
CDplayer ...
Myslisze ze czemu nagrywarki Philipsa sa tansze od innych ?? Bo inni
maja zawyzone ceny ?? Nie, to po prostu tanie g....

>Prawdą jest natomiast, ?e nagrywarki Philipsa sypią si? przepi?knie, ale to
>nie znaczy, ?e innych producentów dzia?ają bezb??dnie. U?uwam nagrywarki
>Mitsumi 2x/8x od blisko roku i ?adnych problemów z nią nie mia?em, znajomemu
>pad?a po 3 miesiącach, w pracy mam Yamah? i wymieniali ją ju? 3 razy w ciągu
>2 miesi?cy, a mia?a by? taka dobra...
Mitsumi u mnie dzialala ok roku, sprzedalem ja i chyba jeszce dziala
... juz ze 2 lata, moj koles mial mitsumi SCSI i dziala ona juz chyba
ze 3,5 roku. A Yamaha 102 znajomego bezawaryjnie, ok 6 lat, a koles
bardzo czesto nagrywal 20 CD po kolei ...

>Pozdrawiam
>Adam

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/