Re: Jaka nagrywarka CD(długie)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 15:55:11 MET DST

Dnia Sat, 04 Sep 1999 12:35:14 +0200, Lukasz 'Dentarg' Jozwinski
<jozef_at_kki.net.pl> napisał/a:

>Tak, ale nie porownuj napedow ze sprzetu po xxxxx zl, z tym co Philips
>i sony wpycha do nagrywarek i taniego sprzetu audio.
>Nie widzialem jeszcze nagrywarki philips ktora by nie padla w okresie
>2 lat od kupienia (na szczescie wiekszosc pada 3 razy w czasie

Trza bylo spytac 2 lata temu :) Mialem Phillipsa CDD2000 scsi i padla po
2,5 roku wypalajac nie mniej jak 2800~3000 plytek :))
W zasadzie to nie padla, bo sie znalazl jegomosc co ja wzial na warsztat,
rozkrecil, wyczyscil, skrecil i buczy afaik do dzis.

Ale to tylko jaskolka potwierdzajaca regule - phillipsy ide sa marnoscia
nad marnosciami :(

>Myslisze ze czemu nagrywarki Philipsa sa tansze od innych ?? Bo inni
>maja zawyzone ceny ?? Nie, to po prostu tanie g....

Niestety.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl