Odp: Odp: Jaka nagrywarka CD(długie)

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 07:25:22 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Hi,

> Bo wiele nowych HP ma optykę Philipsa albo JVC, a te do najlepszych
> nie należą (szczególnie Philips -- tego należy unikać bardzo). Niektóre
> (szczególnie droższe) mają optykę Sony, ale ta też jest przeciętna.
> Ogólnie mówiąc: stare HP były dobre, ale od jakiegoś roku HP to dość
> marne nagrywarki.

To coś nowego. Sony i Philips robią kiepskie napędy? Tego nie wiedziałem.
Około 80% napędów używanych w urządzeniach cd pochodzi właśnie od tych dwóch
producentów. Philips 9 pro i 12.4 uważane są za najlepsze napędy na świecie
i stosowane w czym się da, jeśli komuś zależy na trwałości i jakości.
Podobna sytuacja jest z Sony.

Prawdą jest natomiast, że nagrywarki Philipsa sypią się przepięknie, ale to
nie znaczy, że innych producentów działają bezbłędnie. Użuwam nagrywarki
Mitsumi 2x/8x od blisko roku i żadnych problemów z nią nie miałem, znajomemu
padła po 3 miesiącach, w pracy mam Yamahę i wymieniali ją już 3 razy w ciągu
2 miesięcy, a miała być taka dobra...

Pozdrawiam

Adam