Re: celeron

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:00:07 MET DST

Kris wrote in message <7qodj5$im8$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

>Hmmn... Zatem mój procesor PII266 jest wyjatkiem - moge dowolnie zmieniac
>mnoznik! Np. teraz mam ustawiony x3 (Plyta BX A-Trend ATC-6220)

[A jaka FSB? 100? Nie lepiej byłoby 2x 133 albo 150?]

Co do Twojego procesora: nie jest wyjątkiem. Wszystkie
Celerony SEPP dostępne w sprzedaży blokadę miały
(te bez blokady to tzw. "sample", więc jeśli komuś się taki
trafił, to powinien się z tego cieszyć).
Celerony PPGA prawie wszystkie blokadę mają, a nawet jeśli
jej nie mają (znikomy procent), to bardzo słabo się podkręcają.
P2 (Klamath) -- zaryzykuję twierdzenie, że ok. 20% nie miało blokady.
P2 (Deschutes) -- większość miała, choć zdarzały się na początku P2 350
i 400 bez takowej. Były to wtedy najdroższe modele.
P3 (Katmai) -- jak zwykle na początku produkcji, przytrafiło się
trochę P3 450 bez blokady.

Uff, mam nadzieję, że to rozjaśnia sprawę.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Gdyby ktoś miał trochę inne dane, to chętnie o nich usłyszę.