Re: Goraca prosba o pomoc fachowcow(monitor, SBLive, DVD)

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:05:16 MET DST

Fachowcem nie jestem.

W dniu Tue, 31 Aug 1999 13:03:19 +0200, "Leszek Bogdański"
<leszek55_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>Czy zeby wykorzystac zestaw Desktop Theatre 5.1 Creativ'a trzeba miec pelna
>wersje SB Live! czy wystarczy dorobic śledzia

Wydaje mi się, że najprościej zainwestować w sprzętowy dekoder DVD, no
bo nie wiem, jakie inne źródło dźwięku DD możesz mieć na myśli. Karta
Dxr2 v Dxr3 ma odpowiednie wyjście, które podłącza się do zestawu
Desktop Theater. Jeśli już inwestujesz w porządny zestaw, to warto
zdecydować się na dekoder sprzętowy, bo dzięki temu możesz łatwo
podłączyć komputer do tv.

>Jaki sprzet muzyczny (midi-wieza wieloglosnikowa (jesli wogole) lub
>wzmacniacz(chyba musi byc wielokanalowy) z glosnikami) jest potrzebny, zeby
>miec pelny standard dzwieku AC-3 oraz najlepszy dzwiek otaczjacy do gierek
>(o ile się nie myle jest to standard Enviromental Audio)

Zestaw Desktop Theater to najtańsze rozwiązanie, które pozwoli Ci
uzyskać AC-3 (DD) i EAX. Ceny samych wzmacniaczy obsługujących AC-3
zaczynają się od ok. 1600 zł.

>I jeszcze nie wiem czy SB Live Value wersja Box jest dostarczony mikrofon.

Ja nie miałem.
Polecam pl.rec.kino-domowe

--
Pozdrawiam