Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 22:09:22 MET DST

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <tom_at_sprint.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37ce58e7_at_news.vogel.pl...

> Nieprawda. Jeszcze przed numerkiem 0202122 bylo niemalo internautow,
> a gdyby nie telekomuna to i tak ludzie by sie podlaczyli. Tylko ze
musieliby
> doplacac 50 zl miesiecznie, za szybkie lacze,

Szybkie na jakim obszarze ? (koszystam z TPSA) Z karaju idzie mi wszystko z
max predkoscia modemu (33.6) z zagranicy roznie, ale dopoki bedziemy mieli
takie lacza ze swtatem jakie mamy to tego nie przeskoczysz, do kogo bys nie
byl podpiety. Zapytaj sie provider'a od kogo oni miaja lacze ? (TPSA?)

>bezawaryjna, skrzynke pocztowa i strone WWW..

Prawia Murphy'ego - nie ma czegos takiego jak "bezwaryjnosc", fakt sa dobre
ale zrabac sie moze zawsze i wszystko.

> obrzucania innych wyzwiskami. Wartosciowe strony w tej chwili tona w
> milionach
> stron XXX, oraz bezwartosciowych smieci. Takich bezwartosciowych stron
> byloby
> zdecydowanie mniej..

Przeciez nikt cie nie zmusza do ich ogladania, beda slabe, nikt nie bedzie
zagladal to umra smiercia naturalna, ilosc znaczy jakosc ale nie
bezposrednio, ilosc wyzwala konkurencje i chec byc najlepszym, zeby sie
wybic trzeba zaprezentowac cos wartosciowego i odroznic sie od calej reszty
slabizny, wiec to ze powstaje teraz wiecej niz kiedys jest naturalna koleja
rzeczy i jest zjawiskiem pozytywnym.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653