Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 22:09:17 MET DST

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <tom_at_sprint.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37ce58e3_at_news.vogel.pl...

> 50 zl miesiecznie za porzadne konto pocztowe, 5Mb
> na strone internetowa + numerek dostepowy, ktory
> nigdy nie jest zajety. Czy to jest drogo? Ja tyle place.

Zalezy ile placisz jeszcze za impulsy, jesli np 500zl to 50 faktycznie nie
duzo, jesli 100-150 to wyrzucasz piniedze w bloto, za 50zl moglbys jeszcze
17 godzin w nocy a 8.5 w ciagu dnia posiedziec...
Konta darmowe wcale nie sa takie zle (moje padlo pierwszy raz od 3 miesiecy,
wiec chyba nie jest tak zle, mozna miec jeszcze jakies awaryjne drugie) sa
takze "platne tylko raz". Co do zajetosci lacza, to problemy sa tylko
22:00-1:00, poza tym przedzialem lacze sie za pierwszym, czsami za drugim
razem.

Chyba ze twoja praca wymaga natychmiastowego polacznia z netem bo jak nie to
np tracisz zyski... to rozumie, w przeciwnym wypadku tracisz tylko kase.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653