Re: Jaka nagrywarka CD(długie)

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 20:12:50 MET DST

>Mitsumi to taki sam chłam jak i (mówie o CD)LG tfuu Goldstar czy inne tego
>typu firmy. Tak naprawde to nie ma dobrych REC w tej chwili na rynku.
Chwalą
>Plextora i Teac'a ale tylko czas pokaże czy słusznie.

No nie wiem czy bym sie z tym zgodzil, moze inaczej - stara wersja Mitsumi
CDR 2x6 (bodajze) byl faktycznie chlamem, sypal sie i nie obslugiwal DAO (a
moze komus sie udalo wysmazyc cos w DAO?), nie mowiac juz ze nie trawil
kompletnie niektorych nosnikow (BTC?)

Teraz jest nowszy model - 4802t (chyba) - CDRW 4x2x?? i jesli chodzi o
zwroty to jak narazie zdarzaja sie rzadko (opinia z firmy). Osobiscie uwazam
ze jakbym nie mial za wiele kasy to zainwestowalbym wlasnie w to cos - ok.
750zl (chociaz odglosy wydawane przy wy- wsuwaniu tray'a sa intrygujace ;-)

Natomiast jakbym mial wiecej, to oczywiscie Teac 4x lub 6x + dobry kontroler
SCSI = 1100 - 1500zl

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl