Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 20:12:48 MET DST

>Jak ci nie odpowiada jakość usług TPSA to sobie wykup konto u jakiegoś
>providera. Wtedy zapłacisz abonament i "zawsze" będziesz się łączył za
>pierwszym razem !

Ehh uwazaj ;-) Nie jest tak fajnie jakby sie wydawalo.

Przyklad:

Loco: Mielec
Provider: PTCNet Mielec, potocznie Centrala
Oferta: Callback 20,40,80h oraz numer dostepowy, dla abonentow Centrali
impuls co szesc min 24h/dobe
Lacza: Callback - V90 56600, dostepowy 33600.

To tytulem wstepu.

Teraz krotko - "wyciagniecie" takich transferow to czysta teoria, nie mowiac
juz o problemach z polaczeniem.

Ja mam wlasnie Zoltrixa (fakt faktem wersja "topowa" FM56k VSPi3 V90/k56flex
z flashem) a jak wiadomo zlomtrixy nie lubia niektorych lacz oraz modemow po
drugiej stronie kabelka.

Stracilem kupe nerwow, potem godzine grzebania w pdf'ie (na szczescie gdzies
mi tam zostal na twardysku)

Po ktoryms tam nieudanym negocjowaniu polaczenia (szumialo sobie ciagle jak
wiatr w lisiciach drzewa) zirytowalem sie i zaczalem przegladac komendy AT,
po czym zadzwonilem do Firmy - i co ? Koles "technik" poprosil ladnie
"prosze podyktowac string, ja sobie zapisze na karteczce"

Hahaha. Siedza biedaki i gowno wiedza (i za co kase dostaja?).

Po mojej ingerencji i "uprzejmym" opie..... , wyjasnieniu co maja mowic jak
beda podobni delikwenci (niech sie nnastepni nie denerwuja) majacy takie
problemy jak ja - nastapila zmiana ... na lepsze ;-)

Problemow nie ma, string mam zapisany ustawieniach Dial-Up - lacze sie po
raz pierwszy za kazda proba.

Tylko te 31200 ..... a moglo by byc 56k (centrala nowka cyfrowka).

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl

PS: Tluamczyli sie ze maja zle oprogramowanie na modemach dostepowych ....
tylko V90 jak nie ma tak nie ma.