Odp: Stare kontrolery SCSI a Yamaha CDRW 4416

Autor: Slawko (slawko67_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:15:54 MET DST

> Ja, niestety, mialem gorsze doswiadczenia...
thanx za info, poeksperymentujemy... :)

> Swoja droga - wybor nagrywarki bardzo dobry -
> tylko ten wiatrak (tez mam zewnetrzna) wkurza , a jesli
wylaczysz
> podczas pracyw Windows - komputer sie zawiesza (no ale to moze
tylko
> moj)

Rozne sa przypadki - u mnie usilowanie zeskanowania czegos (na
Musteku 1200 A3) w trybie b&w zawiesza skaner, potem
wywala Corela a potem system (W95)
- w odstepach parosekundowych :)))
Zas w szarosciach i kolorach mozna skanowac do us.... smierci i
nic szczegolnego sie nie dzieje..

Pozdrawiam, Slawko