Re: Stare kontrolery SCSI a Yamaha CDRW 4416

Autor: Pawel Jedrak (pawel.jedrak_at_pbk.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 13:47:49 MET DST

> Spokojnie.
> BusLogica w tej konfiguracji nie sprawdzałem, a ten badziewny, ale
> superkompatybilny Adaptec ciągnie bezproblemowo nawet x4...

Ja, niestety, mialem gorsze doswiadczenia...
Adaptec AHA (nie pamietam numeru, ale kontroler sprzed okolo 3 lat) nie
pociagnal Teaca SCSI x4 ..... Po prostu nie widzial nagrywarki, a pech
polegal na tym, ze wersja oznaczona byla litera S, wiec BIOS karty nie
nadawal sie do upgrade'u. Pomogl zakup najtanszego kontrolera Tekram -
okolo 150 zl - podstawowa wersja, ale dziala znakomicie.
Musisz chyba kupic nagrywarke i sprobowac, jesli sie okaze, ze nie
dziala to i tak musisz zmienic kontroler (malo odkrywcze, ale innego
rozwiazania nie widze, a na kompromis w strone IDE bym nie poszedl...).
Choc z drugiej strony ...... to jednak jest duze prawdopodobienstwo, ze
bedzie dzialac (zwlaszcza z Yamaha) U mnie w pracy wlasnie ten model
tylko z S dodanym na koncu oznaczenia chodzi doskonale na dosc starym
kontrolerze......Adapteca. Swoja droga - wybor nagrywarki bardzo dobry -
tylko ten wiatrak (tez mam zewnetrzna) wkurza , a jesli wylaczysz
podczas pracyw Windows - komputer sie zawiesza (no ale to moze tylko
moj)

pozdrawiam,
Pawel