Re: ATI Xpert@play 8mb AGP

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 21:13:24 MET DST

D I D K U napisał(a) w wiadomości: <7qljup$m0q$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Bardzo sie nadaje do DVD, pod tym wzgledem jest o wiele lepsza niz TNT2
>

>ale niestety do gierek sie nie nadaje
>
>obarz w windowsie jest bardzo dobrej jakosci rowniez lepszy niz na tnt2

Dodam ze ma bardzo dobre i stabilne sterowniki i dziala z kazdym systemem z
kazda plyta glowna i z kazdym procesore. Wymarzona karta do uzywania na
codzien ale nie pograsz sobie za bardzo a nawet (jesli bedzesz chcial grac
na przyklad w jakies gry 3D. Ja jej uzywam jako podstawowej do voodoo2.

Wojtek