Re: Niezawodna nagrywarka CD-RW ?

Autor: Pawel Jedrak (pawel.jedrak_at_pbk.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 13:52:37 MET DST

Mariuszs wrote:

> Witam grupowiczów.
> Zamierzam kupić nagrywarkę i potrzebuję porady jaką kupić. Obecnie jest na
> rynku spory wybór sprzętu, i sprzedawcy prześcigają się w wyliczaniu zalet,
> ale mnie interesuje opinia kogoś kto miał doświadczenia i chciałby się
> podzielić.

witam
Moze to nieladnie, ale ja, kiedy mialem ten sam problem, zapytalem o rade
wyczynowcow, ktorzy wykorzystuja nagrywarki bardzo intensywnie, czyli po prostu
"dystrybujacych programy inaczej" ;-). Odpowiedz byla dosc jednoznaczna - TEAC
x4 SCSI. Razem z kontrolerem zaplacisz okolo 1000 zl. Sprzet jest doskonaly. To
bylo jakis czas temu, kiedy wchodzil Teac x6, jeszcze podowczas niesprawdzony.,
teraz pewnie sie juz "dotarl" wiec moze warto kupic te wersje.
Teaca kupilem i tak zrobilo kilku moich znajomych i do tej pory nikt przy
"spawaniu" nie mial zadnych problemow, wiec z czystym sumieniem moge ten sprzet
zarekomendowac.

pozdrawiam,
Pawel