Re: Jak podlaczyc drugi dysk

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 23:49:10 MET DST

kolega chochlik dobrze to opisal tyle ze trzeba jeszcze podlaczyc napiecie oraz, w
przypadku gdy dyski sa podlaczone do tej samej szarej tasmy, ustawic drugi dysk
jako slave (zakladajac ze pierwszy byl master, jesli nie to ustaw pierwszy na
master);

po skopiowaniu danych nowy dysk ciagle nie bedzie startowal z systemem
najprosciej bedzie jesli zrobisz tak: sys d: (w przypadku jesli na dysku nr1
miales jedna partycje, jesli nie d: zastap litera pod jaka zostanie
przyporzadkowany dysk nr2)