Re: Jak podlaczyc drugi dysk

Autor: Chochlik (chochlik_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 23:37:35 MET DST

Obudowe rozkreca sie dzierzac w dloni srubokret krzyzakowy i uwazajac , co by
srubek nie pogubic. Dysk podlacza sie do takiej szarej tasmy , do ktorej juz
jeden jest podlaczony , ewentualnie nie do innej , a jesli jej nie ma , to...
jezzuuu ale jestem nawalony... sorry ale juz nie moge ide spac zaraz , to jest
proste , koledzy i kolezanki (mam nadzieje) zaraz wytlumacza....