Odp: Jak podlaczyc drugi dysk

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 13:44:31 MET DST

Użytkownik mac12 <mac12_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:DgBz3.19676$Qh1.282504_at_news.tpnet.pl...
> chodzi o zrobienie dokladnej kopii dysku, jak to zrobic najlepiej ale tak
> aby skopiowaniu ulegl rowniez system, chyba trzeba bedzie rozkrecic
obudowe
> i podlaczyc drugi dysk, ale jak.

Użyj programiku ghost (0,5MB), który zrzuca do imagu dysk lub partycję. Z
tego imagu możesz wszystko przywrócić do pierwotnej postaci (łącznie z
systemem). Przykład: Instalujesz sobie system - jest czysty, ładny itd.
Robisz image partycji na której się znajduje, pewnego dnia stwierdzasz, że
masz burdel na dysku i robisz format c: - z imagu (z innej partycji/dysku
oczywiście) przywracasz ten ładny system. I jesteś znów zadowolony :)))
Operacja zrzutu i odzysku danych 2,7GB z zastosowaniem wysokiej kompresji
zajęła u mnie 1h10min (cel366_at_495), czyli dużo mniej niż instalacja systemu
z wszystkimi zabawkami (u mnie instalka windy zajmuje 16minut, ale
ustawienia + zabawki przedłużają zabawę do paru ładnych godzin!).
                        Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl