Re: Bad sektory zależa od partycjonowania ???

Autor: cyrkiel (cyrkiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 10:00:10 MET DST

--------------F7A8A0D541F38152752118CC

Troche dziwnie to zrobiles. NDD to dobry program, ale grzebanie w
tablicy partycji, nie jest najlepszym pomyslem. Radze Ci wywal te
wszystkie partycje. Odpal sobie Partition Magic 4 (nie wiem czy 3 to
obsluguje) i bedziesz mogl zalozyc nawet do 4 partycji typu primary bez
kombinowania.
A wiesz dlaczego fdisk nie pozwala na zalozenie 2 partycji typu primary
?
Otoz dlatego, ze system plikow dosa umie obsluzyc tylko 1 taka partycje.

Jak zalozysz 2 partycje typu primary, to dos (winda) nie bedzie jej
widziec.
Bedziesz mogl ja tylko w fdisku skasowac.
Dlatego grzebanie w tablicy partycji dalo ci takie dziwne efekty.

--------------F7A8A0D541F38152752118CC

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
[...]
?<br>
Otoz dlatego, ze system plikow dosa umie obsluzyc <b>tylko 1</b> taka partycje.
widziec.

--------------F7A8A0D541F38152752118CC--