Re: A jednak jest karta bez MIDI!

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 02:35:37 MET DST

On Wed, 1 Sep 1999 07:24:48 -0500, "Rafal"
<no-spam-rafal_at_unforgettable.com> wrote:

>No cóz, egzotycznej karty na ISA za klocka to bym nawet wrogowi nie polecil.
W niektorych zastosowaniach jak widac jakosc dzwieku jest
najwazniejsza i nie ma miejsca na kompromisy. A swoja droga Turtle
Beach to bardzo dobra marka tylko ta cena...... (szkoda ze takie
drogie).
No i to ze jast na ISA tez nie ma az tak wielkiego zanczenia.

Pozdrawiam
GLide