Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 03:13:44 MET DST

Użytkownik Sławek <croolik_at_onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7qdqr9$mse$1_at_news.onet.pl...

> Gdyby nie 0202122 (nie mowie w tym momencie o jakosci tej uslugi) to
> Internet w Polsce rozwijal by sie jeszcze dluuuuuuuuuuuuuuugo i
> baaaaaaaaaardzo powoli.

Tez mi sie tak wydaje, gdyby nie TPSA, to predko bym internetu nie widzial
(no moze poza uczelnia).
Wogole nie rozumie bronienia ISP, nie sa w stanie konkurowac cenowo to
goodbye (moga jedynie zapewnic ze "nie bedzie zajete", wiec jak ktos musi
miec pewnosc i szybkosc i nie chce lacza stalego to sie pewnie decyduje ale
to wszystko), jeszcze sie dziwie ze ktos im daje zarabiac. Jakby zapewnili
stale lacze (niech pociagna wlasny kabel) i abonament to rozumie - to jest
prawdziwy dostawca internetu, a nie ze "ty sobie dzwon i plac rachunki" a
nam odpal jeszcze min 50zl na miesiac za nic...
Jak sie internet w Polsce zaczynal rozwijac to spryciarze (ISP) obejrzeli
jak jest na amerykanskim rynku i mysla sobie - "swietnie, bedziemy dostawca
internetu, zainwestujemy na poczatku a potem bedziemy zgarniac kokosy i nic
nie robic - no czasami bedzie trzeba awarie usuwac" - i tak tez bylo,
pamietam jak sie pierwszy raz pytalem o internet - abonament 200zl za
miesiac + 5 groszy za kazda minute + rachunek (15 gr za 3 minuty chyba bylo
wtedy) - mozna bylo pomazyc. A potem weszla TPSA i koniec zdzierstwa i
panowania, za to wlasnie jestem jej wdzieczny, wreszcie internet stal sie
przystepny dla kazdego.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653