Re: MAtROX MILLENIUM 400 32Mb

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 15:46:25 MET DST

In article <slrn7snn07.4h3.topcat_at_gnom.troll.com.pl>,
topcat_at_gnom.troll.com.pl says...

> W PC Komp przeczytalem ze jako wada brak czesci funkcji 3d
> Szczerze powiedziawszy to mnie wstrzymalo bo chcialbym sie dowiedziec
> co to oznacza w praktyce nigdzie nic nie znalazlem
> Czy waszym zdaniem warto zaplacic taka sume pieniedzy czy kupic tansza
> TNT ultra a jezeli tak o ktora ( poprosze o konkrety
> a nie odpowiedz bo jest szybka )

skoro wszystko juz przeczytales to wiesz, ze to dobra karta - ja przed
zakupem przeczytalem w internecie chyba tone recenzji i porownan - sam
nie wiedzialem, czy wybrac vipera 770 ultra z tnt2 czy wlasnie g400 -
a artykuly o kt. wspomnialem nie dawaly jednoznacznej odpowiedzi.
o moim wyborze zadecydowalo chyba pare czynnikow
1.przyzwyczajenie - mialem wczesniej matroxa mystique - dzialal bez
zarzutu, krystaliczne 2d, swietne drivery, oprogrgamowanie i support.
2.zastosowanie - nie potrzebuje karty tylko do 3d, od tego mam jeszcze
voodoo2, wiec kupowanie tnt2 byloby krokiem w jedna strone (2d w viperze
to jednak nie to samo co w g400)
3.nowatorskosc rozwiazan zastosowanych w g400 - postawnowilem dac im
szanse :)
4.no i przekonala mnie optymistyczna opinia thresh's firingsquad ;)

z tym "brakiem funkcji 3d" to bym nie przesadzal, opengl icd dziala bez
filozofii, a jak matrox popracuje jeszcze troche nad driverami, to bedzie
jeszcze lepiej. w d3d g400 radzi sobie rownie dobrze jak konkurencja.

reasumujac - jesli chcesz tylko i wylacznie pukac w gry 3d, wez tnt2,
jesli chcesz pukac w 3d i jeszcze robic pare innych rzeczy, wez g400.

pozdrawiam i zycze udanego wyboru :)

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===
== www.57th.w.pl ====== Vanity is what others have." ===