Odp: C366 i podkrecanie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 10:01:12 MET DST

Użytkownik Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37cb59a5.20341381_at_druid.ceti.com.pl...

> Kilka latek na newsach robi swoje :))
W takim razie czy mogę z jego wysokością dyskutować? ;-))

> Dobrze, ze smajleja tu dales.
Powinien być inny - {;-)

> Bo miedzy tym 300 a moim jest jedna "mala" roznica - moj jest 366Mhz i
> to w s370. Moj stary c366slot1 dzialal tylko do 458Mhz.
To prawda ale moze w takim razie od experta dowiem sie jaki jest najlepiej
nadajacy Celeron sie do overlockingu?
Zapewne 366 Mhz.

> Masz jakies nieswieze wiadomosci.
A czy się tak różnią wersje Slot 1 od Socket 370 że można je tak
podrasowywać?

> Masz ten kawalek z Radomia/mskiego/ ale mozesz wpasc zobaczyc. Zreszta
> nie tylko do mnie.
Człowieku znam chyba ze 20 gości z tymi płytam Abit BH6 i ASUS P3B-F oraz
P2B i o takich rewelacjach nie słyszałem. Fakt nie mają Celka na Socket 370
ale czym że się on różni od tych pod slot-1?

PS. Nie twiedze że to nie jest możliwe ale chce sie przekonać

--
Pozdrawiam.