Re: Wyjscie MPEG Audio na grafice S3Trio64V+ ???

Autor: Robert Wisniewski (rwisniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 14:42:58 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Witam!
>
> Ostatnio wpadla mi w rece stara 1-megowa grafika jak w temacie (S3Trio
> 64V+ DataExperta), ktora oprocz normalnego wyjscia VGA ma na sledziu
> takze gniazdo miniJack podpisany na plytce jako MPEG Audio. Dodatkowo
> jest na plytce gniazdko 4 pin do podpiecia sie do karty muzycznej. Czy
> ktos moze mi wyjasnic, co to jest, do czego to wyjscie moze sie
> przydac i jaki soft ewentualnie to obsluguje? Wiedzialem, ze ta S3
> wspomaga MPEG video, ale ze audio tez? :-))

Filmy, ogolnie rzecz ujmajac, maja taka dziwna wlasciwosc, ze towarzyszy
im dzwiek (chyba ze mam film niemy, np. z Charlie Chaplinem ;)).
Wiec jesli bedziemy ogladac MPEGa (lub VideoCD) wykorzystujac ww karte,
ktora SPRZETOWO wspomaga odtwarzanie MPEG, to dzwiek z takiego MPEGa
pojawi sie na tym "dziwnym" wyjsciu. Azeby sobie jeszcze ulatwic zycie,
mozna wewnatrz koputerka takie wyjscie polaczyc z wejsciem karty
muzycznej.

Robert W