Wyjscie MPEG Audio na grafice S3Trio64V+ ???

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 13:33:07 MET DST

Witam!

Ostatnio wpadla mi w rece stara 1-megowa grafika jak w temacie (S3Trio
64V+ DataExperta), ktora oprocz normalnego wyjscia VGA ma na sledziu
takze gniazdo miniJack podpisany na plytce jako MPEG Audio. Dodatkowo
jest na plytce gniazdko 4 pin do podpiecia sie do karty muzycznej. Czy
ktos moze mi wyjasnic, co to jest, do czego to wyjscie moze sie
przydac i jaki soft ewentualnie to obsluguje? Wiedzialem, ze ta S3
wspomaga MPEG video, ale ze audio tez? :-))

pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

--
Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl