Re: Upgrade sprzetu - dylemat.

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 13:51:57 MET DST

>Nowa kosztuje 350-400 zl, IMHO to duzo jak na plyte SS7, chyba ze
>kupujesz od kogos uzywana ??

Masz racje ... no i w koncu z Ali sa problemy - moze polecisz cos innego na
MVP3/4 ?

>240 zl ... nowy
>520 zl .... nowy ...

Pytanie - gdzie ? Ja swoje ceny wpisalem z biegu z cennika krakowskiego.....

>Kurde nie rozumiem Cie, albo bardzo chcesz miec AMDka, albo nie wiem
>co ... mowisz na poczatku ze nie masz za duzo kasy na upgrade
>p2/celeron, a potem wypisujesz ze chcesz kupic plyte za 400 zl i
>procesor za 800 (500).

Aaaa po prostu tak mi sie wpisalo dla porownania cen ;-) Nigdy w zyciu i tak
bym tego nie zakupil (wariactwo za takie pieniadze).

>Widze ze masz obudowe AT i nie chcesz jej za bardzo zmieniac, wiec

Nie chce, bo to prawie 150zl do przodu (o ile nie kupie ATX :-). A dla mnie
roznica praktycznie zadna (nie bawi mnie wlaczanie kompa spacja a i nie
wszystkie ATX'y maja wyjscie zasilania na monitor).

>mozesz kupic sobie plyte po Celerka na BXe w formacie AT, i do niej za
>270 zl dokupic C366, jak dobrze poszukasz to takiego co biega na 550.

Za ta kase to chyba tylko znajde C300/333. C366BOX kosztuje cala stowe
wiecej (mowimy o sprzecie nowym, legalnym z rachunkiem).

>Gorzej z Twoim ramem, bo to tylko 10ns, ale nie powinienes miec
>problemu z wymiana na 8 czy 7 ns za mala doplata, bo ostatnio 10ns

>jest nawet drozszy (w sklepach).

Pomyslimy, pokombinujemy :-)))

>Przemysl to jeszcze raz, jesli trzeba zmieniac tez plyte glowna to
>IMHO upgrade na SS7/AMD sie nie oplaca, jesli nie trzeba zmieniac
>plyty to wtedy AMD to najlepszy wybor ... po za tym jak bedziesz
>chcial zeby system z AMD byl wydajny to tez musisz uzyc magistrali co
>najmniej 100Mhz, a tutaj tez Twoj ram moze miec problemy ...

Generalnie pokolei bedzie zmiana:

- Voodoo I --> Voodoo II
- Plyta
- Procesorek

Hurtem nie kupie wszystkiego, bo i za co ?

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl