Odp: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 21:51:06 MET DST

Użytkownik A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:U3Zx3.3200$Qh1.38871_at_news.tpnet.pl...

> A wiesz, ile osób ma P3B-F? Podejrzewam, że znacznie mniej niż P2B(-F).
> Poza tym myślę, że różnice w wydajności pomiędzy P2B i P3B-F
> są mniej niż zauważalne...
Ale można CPU lepiej podrasowac co nie jest bez znaczenie dla mnie jako
potencjalnego klienta.

> Taaa, to może od razu dorzucić testy tańszych MIPSów i Alph?

AMD w swoim nowym K6-III dożuciło tylko 256kB cache L2(no i lepsza obsługa
RAMu poprzez bezposrednie odwołanie bez pominiecia cache) a Intel to samo
zrobił z Xeonem tyle że tam jest nawet 2MB cahce może wtedy zobaczymy na co
stać Intela? Po za tym nadal uważam że technologia AMD to pół roku za
Intelem.