Odp: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 00:25:23 MET DST

Użytkownik Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37c513d4.3343125_at_news.tpnet.pl...
> Wed, 25 Aug 1999 14:23:39 -0700, "The EaGle" <theeagle_at_friko2.onet.pl>
> piszesz:

> Chipset BX jest najbardziej wlasciwym rozwiazaniem do takich testow,
> bo jest najbardziej wydajny i kompatybilny z powszechnie dostepnych
> ukladow.
>
> ASUS P2B jest jedna z lepszych plyt na tym chipsecie.

> Chyba nie rozumiesz, co i jak testowano. Jezeli masz na mysli
> wydajnosc w grach 3D, to po co uwzgledniasz wyniki testu aplikacji
> biurowych?
 Nie chodziło mi o to że PIII jest lub nie jest szybsze od AMD K6III ale że
mogli wybrać lupszą, nowszą płytę dla PIII nawet nowszego ASUSA P3B-F.
Wdajnośc w grach to jeden z czyników dla których ludzie nie kupują tak
chetnire AMD. Ten ostanti zmienił w K6III dwie żeczy. Dał wyjebisty cache L2
i możliwośc odwoływania sie do RAM z pominieciem cache to jak PII XEON, dla
mnie te rezultaty są co najmniej śmieszne. Po nadto nie testowano Xeona a
mysle że miał by cos do powiedzenia, bo to jest najszybszy CPU Intela.

                      The EaGle
members:   The Legion of Voyagers
        www.free.com.pl/theeagle
                  UIN: 45836698