Re: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 18:49:02 MET DST

Wed, 25 Aug 1999 14:23:39 -0700, "The EaGle" <theeagle_at_friko2.onet.pl>
piszesz:

>Ja osobiscie uwazam ze sa "troche " za bardzo skierowane w strone AMD.
>PII i PIII były testowane na starej płycie ASUS P2B i nie sadze aby to
>był demon szybkosci.

Chipset BX jest najbardziej wlasciwym rozwiazaniem do takich testow,
bo jest najbardziej wydajny i kompatybilny z powszechnie dostepnych
ukladow.

ASUS P2B jest jedna z lepszych plyt na tym chipsecie.

>Dzieki temu PII 450Mhz jes wolniejszy od K6III ja promonuje uruchomić NFS
>III SE na dwoch PC i jakiejs cienkiej karcie np Riva 128 4MB tak zaby procek
>miał co robić, myśle że AMD wyłoży sie już na starcie.
>Co wy na to?

Chyba nie rozumiesz, co i jak testowano. Jezeli masz na mysli
wydajnosc w grach 3D, to po co uwzgledniasz wyniki testu aplikacji
biurowych?

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski