Re: Odp: najlepsza karta tv

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:38:52 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 23:53:06 GMT, "Paweł Chałczyński"
<aligator_at_promail.pl> wrote:

>Ja mam PixelView i tez musialem przekladac karte (jak sie ma przypakowany
>komputer to tak bywa)
>Mnie od Fly'a odrzucilo oprogramowanie, wprawdze teraz jest JTV i pokonuje
>wszystko ale troche sie wtedy zrazilem.
>Ciekawi mnie kwesta przechwytywania, wydaje mi sie ze nie powinno byc to
>zalezne od karty, u mnie faktycznie lapie 100% (w 1/2, bo mam tylko iP233,
>sadzie ze na jakims mocnym P2 poszedl by full pal). Nie wiem jak u innych.

Full PAL nie pojdzie bo ta karta nie ma takich mozliwosci.
Do full PAL, trzeba juz jakies polprofesonalne urzadzanko, na pewnie
nie tuner za 300zl. Testowalem juz kilka tunerow i zaden na BT nie
umial zgrac obrazu pelnej wielkosci przynajmniej z predkoscia 10fps.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/