Odp: najlepsza karta tv

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 01:53:06 MET DST

Użytkownik Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37C28072.B58147F5_at_kki.net.pl...

> A co do karty. Nikt nie zagwarantuje Ci ze nie trafisz akurat na
> "problematyczna" karte. Sam mam normalny Fly Video 98. Wedlug mnie
> bardzo dobra karta (nie ma radia ale akurat nie po to ja kupowalem).
> Jedyny problem byl podczas instalacji. Tak trzeba bylo "pomieszac"
> kartami, aby karta telewizyjna dostala wlasne przerwanie,
> niewspoldzielone z inna karta. Poza ta mala kombinacja karta dziala
> wysmienicie. Dekodowanie C+, capture pelnych sekwencji video itd.
> Inni moga miec inne doswiadczenia z ta karta (jak i takze z innymi).

Ja mam PixelView i tez musialem przekladac karte (jak sie ma przypakowany
komputer to tak bywa)
Mnie od Fly'a odrzucilo oprogramowanie, wprawdze teraz jest JTV i pokonuje
wszystko ale troche sie wtedy zrazilem.
Ciekawi mnie kwesta przechwytywania, wydaje mi sie ze nie powinno byc to
zalezne od karty, u mnie faktycznie lapie 100% (w 1/2, bo mam tylko iP233,
sadzie ze na jakims mocnym P2 poszedl by full pal). Nie wiem jak u innych.

--
Pawel Chalczynski - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653