Re: Odp: najlepsza karta tv

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:43:06 MET DST

Lukasz 'Dentarg' Jozwinski wrote:

> Full PAL nie pojdzie bo ta karta nie ma takich mozliwosci.
> Do full PAL, trzeba juz jakies polprofesonalne urzadzanko, na pewnie
> nie tuner za 300zl. Testowalem juz kilka tunerow i zaden na BT nie
> umial zgrac obrazu pelnej wielkosci przynajmniej z predkoscia 10fps.

I tu sie mylisz, bo to nie jest kwestia karty, tylko proca i kompresora.
Pojawilo sie cos takiego ostatnio na http://tvmania.pl co sie nazywa PIC
Video mjpeg 2.0 - mozna zapisywac na dysk ramki w pelnym PAL'u -
sprawdzone na C 300A + Fly Video 98. Jezeli do tego dorzucisz VirtualDub
(32-bit'owy programik do full motion capture) to juz wogole jest czad.
Wczoraj testowalem i program po prostu wymiata konkurencje!!!!

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl