Odp: Kontroler SCSI - nagrywarka CD

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 20:38:19 MET DST

SCSI?

> Przy obecnych szybkosciach prockow, plyt glownych i dyskow twardych -
> nie widze sensu kupowania SCSI

Witam

Na mój gust to nie bardzo wiesz o czym piszesz. Jeśli chodzi o CD-romy i
nagrywarki to różnic nie ma, natomiast twarde dyski to inna bajka, mój
Seagate Medalist Pro ATA 66 wyciąga 13MB/s, a IBM SCSI mojego kolegi 60-70
MB/s, do tego dochodzi kwestia obciążenia procesora i możliwość podłączenia
do 15 urządzeń na SCSI Ultra Wide 2.

Czy nadal nie widzisz różnicy?

Pozdrawiam

Adam